Berubah Atau Rebah

Assalamualaikum

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Syukur alhamdulillah kerana aku masih lagi diberi peluang untuk berada di bumi Allah yang penuh dengan dugaanNya ini .

seperti yang korang baca tulisan tangan aku yang lepas lepas , aku mempunyai masalah dengan rakan rakan ku .

life is not perfect right ? berkat kesabaran dan ketabahan aku , aku berjaya untuk merubah diri aku dari Negatif kepada Positif .

harap harap tak lah aku kembali kepada Negatif . walaupun ada yang cakap , "kaw takyah dgr cakap dorang pon kaw dah oke" , tapi aku nekad untuk berubah .

aku menyusun sepuluh jari memohon maaf di atas kesilapan yang telah aku buat dan memohon maaf jika ada perbalahan diantara kalian semua kerana sikap aku .

kini , kawan kawan aku sudah menerima aku semula . yang benci aku , mula rapat dgn aku , yang tidak pernah msg atau call aku , pun sudah mula menerima aku .

Alhamdulillah .

Terima Kasih Kawan .


1 comment:

  1. weyh..
    yg ne yg xnk kwn ngan ko 2..
    ko wt bodo je..
    1 ri t,msti dorg dtg cr blk nye..
    cye r..
    ckp ngan dorg..
    igt aku nk sgt ke kwn ngan ko..?
    len r if ko ank DONALD TRUMP..
    nk gak aku bkepit ngan ko 24/7..
    hee...

    ReplyDelete