Macam Mana Myspace Aku Di Godam ?

Assalamualaikum W.B.T

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Pelik . macam mane myspace aku boleh orang lain buka ? aku ade buat orang marah ke ?
kenapa setiap kali aku 'online' myspace aku , mesti icon "New Comment" aku tak muncul . tapi yang lain muncul .

kenapa "Friend Request" aku tak nak keluar ? die segan ke ?

kenapa 2 tu je si "Hackers" ni bukak ?

assalamualaikum si Penggodam Myspace saya , kenapa kau tidak bukak semua yang aku ada ?

"New Photo Comment" la ape la . banyak kan yang ada . kan bagus kalaw kaw bukak semua . kan ? dapat la tgok ape yang kaw nak kan ?

kaw tiada myspace ke nak bukak myspace orang lain ?
wahh . hebat kaw kan . haha .

facebook aku kaw tanak bukak sekali ?

xde PRIVACY hidop aku .

FUCK OFF !


1 comment:

  1. amboi..
    marah..
    garang..auuummmm~~~
    grrrr~~~

    ReplyDelete