Tuesday , 15/9/2009



  • hello pembaca ! lame gak aku tak update blog . agak busy la lately , banyak bnde nak kene submit sebelum raya . kerja sekolah , peka . haduhh . aku pon ada gak tolong mak aku jual kuih raya . dapat la duit sikit . duit raya la kate kan . haha . jual bunga api sikit , jual baju sikit . nak cari duit la kawan . sedar tak sedar nak raya dahh . aku raya di Johor Bharu , di Tampoi , anda ?

  • semalam pulak baru dapat 1 masalah baru . my ex n my friend gadoh . then aku lak jadi orang tengah . yang itu cakap yang ini salahh , yang ini cakap yang itu salahh . aku tak tahu mana satu yang betol . dua dua perempuan . masalah betull . tak tahu nak cite kat sape . asrol kaw kenal dorang kan ? tolong aku bero . tak tahu aku nak buat ape . tolong ya .

  • semalam ada program rakan muda 'selamat di jalan raya' di sekolah ku . aku jmpe ramai kawan kawan lame . yang bajet hot pon ad . kenal tapi tak tego pon . eja pulak senyum dari jauh je . haha . malu kata nya . aku masok bnde ni pon last minute sbb keje bm tak siap .haha . (nothing to write . blur kejap)


  • yeah i get my new crocs yesterday . (: bau kedai lagi . haha

No comments:

Post a Comment