2 January 2010 , Saturday .

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lahi Maha Mengasihani

Pagi pagi pukul 6.30 am dah ada pesanan ringkas masuk . Luqman Hadi mengirimnya . Aku lupa pulak harini sepatot nye aku pergi jogging bersama rakan rakan aku di Taman Tasik Titiwangsa . Mane tak lupa , semalam karaoke dari jam 10.30 malam sampai lah ke pagi . Penat kot .

Bangun pagi pukul 8 , langsung aku ke bilik air , mandi , gosok gigi dan terus bersiap lalu masuk kedalam kereta dan terus ke Titiwangsa .

Lepak punya lepak sampai lah aku menonton video daripada budak PKMY . Dapat pulak semangat nak buat backflip . haha . first time buat jadi lah sikit dengan bantuan rakan rakan ku , lepas tu langsung kaki aku terseliuh . aduhh .



Dah la tinggat 2 hari je nak naik sekolah . Menyesal aku . Btw , Thanks amin for the pictures :)


Assalamualaikum W.B.T

No comments:

Post a Comment