Latihan Silat .

Manis Dibibir Pembuka Kata , Kata Disusun Kisah Bersemi

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Hari ini hari pertama latihan silat di sekolah aku pada tahun 2010 ini . Tak sabar sabar aku nak 'training' . Yelahh . Dah lama tak 'training' , perut dah naik . Kadang kadang tengok pada cermin dah macam ikan buntal dah . HAHA .

5 pusingan aku lari dah pancit . Ketara sangat aku dah lama meninggalkan dunia persilatan ini . Kebiasaannya setiap hari sabtu aku ke Tamam Tasik Titiwangsa untuk berjogging , tapi semenjak masuk ke tingkatan lima ni dah jarang aku kesana .

Training punya training air aku pulak habis , aduhh . Tercungap-cungap aku sekejap mencari air . Dah macam pelarian dah .

Nasib baik kali ini training tak lama . Takda lah aku mati kehausan . Dah macam padang jarak padang terkukur dah tekak aku ni .


Assalamualaikum W.B.T

No comments:

Post a Comment