Additional Mathemathic .

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Additional Mathemathic atau popular dengan nama 'Add Math' di sekolah-sekolah . Subjek ni sebagai kunci ataupun bonus untuk masuk kolej , matrikulasi dan lain lain .

Parents aku suruh aku amik Add Math ni . Tapi persoalannya , patut atau tidak aku amik Add Math ni ? Cikgu Shofi kate kene amik , tetapi lain pula kata Cikgu Zainal .

Mana 1 harus aku ikuti ? Ibubapa aku ? Cikgu Shofi ? Cikgu Zainal ?

Buntu aku . =.='

Adakah aku sudah terlewat untuk tambah subjek ini ?

ARRRGHHH !

Assalamualaikum W.B.T

1 comment:

  1. Ikut kata hati. Mampu or tak? If mampu, yahh, you'll go on dear :) Igt, tak guna klu ambil subjek tu sbb nak jd kan kunci masuk kolej sdgkan diri sendiri takboleh bawak langsung. Setakat nak dpt markah 0-10 lupakan jelah:) sama juga klu failed susah nak masuk sana ayte? :) fikirkan.

    ReplyDelete