Last Blog For Year 2009 , 31 December 2009

Assalamualaikum W.B.T

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Pejam celik , pejam celik dah nak masuk tahun baru . Selamat Tinggal tahun 2009 ! Selamat Datang tahun 2010 !

Terlalu banyak kenangan pada tahun 2009 dan sukar untuk aku lupakan . Kalau boleh aku taknak masuk tahun baru kerna aku takot menghadapi Sijil Pelajaran Malaysia . Susa woo ! Silap silap kene grounded aku , kalau tak study , jadi ulat buku lah . Tak nak aku .

Tapi aku sebagai manusia biasa tidak boleh lari dari tahun 2010 sebab "Dunia ni kedepan , Bukan kebelakang" kata ibuku . haha .

Next Year mayb aku tambah subject , mungkin aku amik Add Math . Menurut kata cikgu , aku kene belajar sendiri kat luar . Pecah pale otak aku . Macam mane nak bahagikan masa . Dengan Tuisyen , Silat lagi , kawan kawan aku lagi , masalah lagi , pelajaran lagi . Haah !

Nasib baik aku single lagi kalau tak lagilah kene jage hati gf lahi . Aduhh . Pening aku . haha

Azam baru ?
Kalau boleh aku nak main Silat sampai mewakili Kuala Lumpur ke Sarawak pada tahun ini . harap harap berjaya lah aku eh . Dan aku nak Straight 'A' untuk SPM . Itu sahaja .
Anda bagaimana ?

Sebagai penutup blog aku tahun ini , aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca-pembaca kerna sudi membaca blog yang tidak seberapa ini dan berharap anda semua akan terus mengikuti blog ini . Aku juga berharap tahun depan akan lebih baik dari tahun ini dan seterusnya .

Selamat Tahun Baru Semua ! Moga azam tahun baru anda akan tercapai . Good Luck !

Sekian , Terima Kasih



Assalamualaikum W.B.T

No comments:

Post a Comment