Perosak .

Assalamualaikum W.B.T

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Aku tidak faham kenapa bila 1 orang ni masuk campur dalam kisah cinte aku , aku dan gadis itu akan berpisah sedangkan kami tak perlukan die dalam kisah hidup kami .

Cerita ini bermula bila aku bercinta dengan makhluk Allah yang dikenali sebagai 'FA' . Setelah hampir 2 bulan kami couple , 'Mamat' tu mula masuk campur . die mula mempengaruhi si 'FA' ni . selepas sebulan die menghasut 'FA', kami berpisah.

kemudian die cube nak merosak kan hubungan antara aku dan si 'B' ni . aku akur aku dengan 'B' ni memang baik . tapi bila die masuk campur hubungan kami semakin renggang , renggang dan renggang dan akhirnya kami tidak berkawan langsung . ini semua sebab kaw BABI !

selepas die berjaya merosakkan hubungan aku , aku mengambil keputusan untuk berdiam seketika . tetapi biasalah . lelaki mesti nak ada perempuan disisinya kan . kemudian aku bercinta dgn 'F' .

Tetapi kali ini Mamat tu dah mahir . aku sudah berpesan kepada ex aku ni , jangan dekati dia . tetapi dia ni talkactive semua orang dia layan . dan tak sampai 1 bulan kami bersama , kami berpisah . hebat gile die kan ?

Mabuk ! Ape kaw nak ?

1 comment: