Pukul 3 pagi.

Assalamualaikum W.B.T

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Cuti sekolah amatlah membosankan . Nasib baik aku dah dapat kerja . Dapatlah juga menghilangkan rasa bosan yang terus menggigit sanubari ku ini .

Semalam adalah hari yang kedua aku kerja . kerja dari pukul 10 malam sampai 3 pagi . Kerja 5 jam , kene setting 31 meja bersamaan dengan 310 tetamu . Aku dan 4 lagi rakan aku bekerjasama untuk menyiapkan tugas yang diberi sebelum pukul 3 pagi. aku dan hanif sudah mahir sikit dalam setting ni , cuma yang 3 orang lagi tu je baru 1st time . kene lipat napkin bentuk songkok la ape la . aduhh .

Supervisor malam tadi macam s*** plak . dah ngantok 2 tido jelah . nak sound sound orang pulak . rilek sikit bolehh tak ?

Kami budak baru belajar kalaw salah tolong tunjukkan .




No comments:

Post a Comment