14th August 2009 , wednesday

Assalamualaikum . pada blog sebelum ini , kawan aku ada cakap , yang kita tak boleh salah kan undang-undang 100% . kita kene tgok jugak kesalah dan kekurangan kita . betol juga kata dia . sometimes aku terpikir dan kata kata ini bermain di minda aku . "Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari , tapi dia datangkan petir dan kilat . Kita tertanya-tanya kemana hilangnya matahari . Rupanya Allah berikan kita pelangi" . thanks asrol kerana sedarkan aku . tak perlu la pikir pasal ni lagi . pada tengah hari terik tadi , selepas sembahyang jumaat , ketika manusia yang bergelar LELAKI baru pulang dari masjid , aku sibok menyiapkan diri utk keluar bersama kawan kawan aku . bapak lame dohh tunggu dorang . selepas 45 minit menunggu , mereka sampai . datang bawak kaum pakai mask . (langkah pencegahan H1N1 . info H1N1 : lebih 50 orang meninggal akibat wabak ini di Malaysia sahaja) dengan aku sekali pakai mask . kitorang keluar pergi shopping baju raya la kate kan . padahal puasa pon belum . hahaha . kecik sampai beli 3 baju sekali . bak kata salah seorang kawan aku , 'baju kecik kat umah tak cukup' . haha . nak beli t-shirt je nak dekat 1 jam . macam perempuan . selepas beli baju di 70's di sungei wang , kami bertolak ke rooftop . nak lepak jap . nak enjoy . tapi ad sorang girl ni datang minta maaf kat aku . susa nak maaf kan wehh walaupun mulut memaafkan , tapi hati kata tidak dapat memaafkan . she's spoilt my mood . hate her . keadaan menjadi tegang seketika . pada mulanya , anip panggil aku , ajak aku teman dia pergi amik hazik di 7 Eleven . tiba-tiba terlintas difikiran aku yang perempuan itu nak datang . aku kate taknak . tapi anip pakse jugak . sebab aku pikir kan kawan aku pergi . tapi sepatut nya perempuan itu tidak buat begitu kepada aku . dia sepatutnya menjadi seorang wanita yang berada di dalam bekas kaca yang sukar disentuh . hanya orang yang mampu sahaja boleh memilikinya . keadaan menjadi riang ria seperti biasa balik . thanks kawan . tepat pukul 7 p.m , kitorang bertolak ke ROMP bukit bintang . shopping lagi . asyik shopping jee . bajet banyak duit . haha . kitorang pulang dengan hati yang senang riang .

5 comments:

  1. apishh..thnks kos sudi terima koment aku tempohari,,
    wah cntik bhase dan turutanye..mcm nak hantar kargn kat pn julaizah jer?
    hik3..
    anyway aku pon p solat la td..siap berbaju malayu lengkap lg..bkos aku juga insan bergelAr LELAKI..
    hik3

    ReplyDelete
  2. thnks kos sudi senyum di blog kembali

    ReplyDelete
  3. thanks asrol .
    sayang kaww wehh !
    bear aku .
    ((:

    ReplyDelete
  4. hamboi hamboi. dah pandai happy balik dah kawan saya nyy:) Haihhh , blog ni dh jadi kawan baru awak. habislah awk lupa sy nantiii. Hwuu:( hehehe.

    ReplyDelete
  5. haha .
    takkan lupakan awak la kawan
    (:

    ReplyDelete