Kampung Ohh Kampung .





assalamualaikum . waa . pada tanggal 28 ogos aku pulang ke kampung halaman ku . kate mak aku nak melawat moyang aku yang sakit . jadi aku follow je la . agak panas la di Johor Bharu tu . tak tahan aku . boleh batal puasa . haha . jalan sana jalan sini makin kurang pahala puasa aku doh ! bazar ramadhan kat sane bole tahan jugak sesak die . macam macam ada jual . rambang mate . pertama kali family kitorang buka puasa kat lua . jalan jem nak balik rumah atok . terpaksa buka kat kedai yang berdekatan . pergh ! nasi goreng kampung die cam haram . tawar . haha . tah ape yang dia masak aku tak tahu . then sampai uma atok , sedara aku dari segambut pun sampai . after terawih parents aku kate nak kluar , sekali semua tidurr . yang keluar aku dgn syahmi sepupu aku 2 je . hadoii . lepak ngan pakcik aku g JB Bazar . mcm uptown la . bak kate pakcik aku , barang panas pun ada kat sane . laptop , enset murah murah . bole dpt setengah drpd harge asal . hmmm . pape pon kl gak yang best . hahaha . then , pakcik aku belanja mingo mingo (aiskrim cepat cair. haha) . hari kedua pon macam 2 la jugak . bsan kan ? haiyoo . selamat la aku da sampai Kuala Lumpur . nampak la jugak KLCC ape suma . ni baru dunia aku . haha .





sedar tak sedar nak sambut merdeka kali yang ke 52 da kann ? cepat gile . kepada semua rakyat MALAYSIA . SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KALI YANG KE 52 ! (: MERDEKA , MERDEKA , MERDEKA , MERDEKA !

1 comment:

  1. yers...
    sambutan tahun niyh mcm biase biase je..
    smalam aku tgok memori aisah bnyj mngjar erti kemerdekaan sebenar walaupon kiter ank mude x pnh rase itu semua..
    neway selamat merdeka juga....

    ReplyDelete