31 August 2009 , Monday

waa . cuti 2 minggu ni rase mcn kejap je ohh ! lepak lepak dah 2 minggu . hadoi , nak naik skola plak . homework tak buat lagi . baju x gosok lagi . hadoii ! manyak susa la . kan senang kalau ada mesin yang bole basuh dan gosok baju skali . keluar je baju aku dari mesin dah siap gosok . haha (idea bernas kepada pembuat mesin basuh , haha) senang hidup . harini la baru aku nak tanya kawan kawan ada kerja sekolah ke ? hahaha . cuti dah la xde keje duit pon xde . hadoi . sengkek doe ! cuti aku tak buat pape pon . dok uma ja . bilik pon agak berselerak . bilik bujang la kate kan . haha . halamak ! kerja PSV belum siap ! alaaa . adoi . maaf cikgu sha . hehe . merdeka this year xde pon countdown kat stesen televisyen tempatan . haha . penat aku tunggu , bajet bajet kol 12 ada la bunga api keluar kat TV . sekali berita je keluar . siot . hhaha . today puasa yang ke-10 . takde tinggal puasa lagi doe ! anda ada tinggal ? ? (:

1 comment:

  1. merdeka this year mcm bored je..enth la..better berzikir kat umah hormati ramdan kowt..erh erh kje kak long n kak julaizah jer lahh./..psv aku dh siap...

    ReplyDelete